24 augusti 2008 - Sjuk

Dagens..

Bästa: ---

Sämsta: Hatar att vara sjuk.. :/ Kunde inte ens gå på Pretzeltown idag, på grund av det. :(

Humör: Trött, hängig, allmänt slö..

Klädsel:  Kjol och linne.

Låt: --- (Har inte lyssnat så mycket musik idag.. Har ont i huvudet. :/ )

Varför ska livet alltid vara så tråkigt när man är sjuk? Man är hängig hela tiden och orkar inte göra någonting. Kompisarna vill, för det mesta, inte träffas av rädsla för att bli smittade och det är ursvårt att komma på någonting att göra..
 
Jag brukar alltid ha lust att göra saker när jag inte kan. Så när jag är sjuk kan jag få lust att, till exempel, gå en långpromenad eller gå på stan. Och när jag är frisk har jag bara lust att vara hemma och slöa. Varför ska jag alltid vara så opraktisk? -.-

God natt! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0