28 augusti 2008

Dagens..

Positiva: Det var kul att träffa klasskompisarna..?

Negativa: Fortfarande sjuk. Insåg att jag måste träna på att spela gitarr utan plektrum; det låter olika högt, och så där, när jag spelar utan.. x)

Humör: Glad, och lite trött.

Klädsel: Jeans och svart t-shirt + svart bolero.

Låt: J'écoute les Cramps - BB Brunes

Nu ska jag gå och lägga mig.. Är urtrött! Men jag har i alla fall sovmorgon imorgon som tur är.. ;)

Börjar 9:55 med Naturkunskap A, lunchrast mellan 11:15 och 12:00, Medieproduktion i två timmar (12:00-14:00) och sen är det Datorkunskap klockan 14:10 till 15:25. Skönt att ha en "slapp" dag i slutet av veckan! ;) Den kommer till och med bli ännu slappare efter jul för då kommer vi bara läsa Medieproduktion då. Me like! ;)

Puss och sov gott! <3 //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0