Jag <3 teckenspråk..

..står det på armbandet jag har på mig. Fick det på Ung08 igår och man kan säga att Billy och jag var ganska entusiastiska över att lära oss teckenspråk.. ^^ Bryr mig inte om ifall folk tycker det är töntigt, men vi var i det tältet tre gånger. Fast en gång var det delvis för att det spöregnade också.. x) ;P

Men såklart var det inte det enda vi gjorde under dagen. Vi var ju ändå där mellan 11:00 och 20:00 ungefär.. :P Vi prövade också på att DJ:a, var med i en mat-frågesport, designade en polisuniform (inte särskilt seriöst, men ändå.. :P), gick tipspromenad, kollade på band som spelade på stora scenen och så vidare.. ;)

Lär bli Ung08 för min del även nästa år. Älska den gratisfesivalen! ;) :P


Fontänen, "Brandmannen Billy" och Charlie Emm.

Puss och kram! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0