Matlagningsproffs.. eller inte! x)

Lånade ju, som sagt, en vegetarisk kokbok igår.. Så idag ska jag få stå för matlagningen här hemma. Är inte så jätteduktig på att laga mat, men träning ger ju färdighet som man brukar säga.. Men jag måste faktiskt erkänna att jag känner att jag, till viss del, har mina "kockar" till kompisar att tacka för mitt höga betyg i hemkunskap. ^_^ <3

Förresten har vi (jag, mor och Janne) bestämt att jag ska laga mat var tredje dag hädanefter, i utbyte mot att de lagar mat,  till mig med, de andra dagarna. ^^ Även om jag kommer vara tvungen att laga mat mer, och oftare, än vad jag är van vid, så känns det bra. Nu kommer jag aldrig behöva känna mig utanför vid matbordet i alla fall. ^^

Får se hur lång tid till det dröjer innan Janne kommer hem nu.. Han har nämligen fått i uppdrag att handla. ;)

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0