My life's a mess! -.-''

Idag måste jag verkligen se till att "ta tag i mitt liv". Ska se till att plocka iordning i mitt rum, som av en oförklarlig anledning lyckas bli stökigt hela tiden, leta upp pennor och andra saker som kommer behövas till skolstarten, kolla busstider (så jag vet vilken buss jag ska ta på måndag) och så vidare.. Förresten, det kanske är bäst att skriva en att-göra-lista på en gång. ;P


Att-göra-lista:

Plocka iordning på mitt rum

Dammsuga

Se till att jag har alla saker inför skolstarten / skriva en lista över saker som saknas

Kolla busstider


Okej då.. Listan blev inte så lång - men det kommer ta en stund ändå tyvärr..

Ha det bra! Nu ska jag "vara duktig"! ;)

Puss! //Milly

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade den här artikeln på nätet tänkte att du kanske skulle finna den lite intressant! tipsforbilligaremat7287.html" rel="nofollow">http://www.e-health.se/kost/10tipsforbilligaremat7287.html

2008-08-15 @ 19:11:29
Postat av: Billy

Gick visst inte att länka påminn mig när vi är att jag ska plocka fram adressen till dig..

2008-08-15 @ 19:22:34
Postat av: Billy

vart du något klokare av den då? Kanske skulle visa för din mamma att det är bättre att äta vegetariskt? :P

2008-08-16 @ 10:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0