Steelpan och körsång

Mitt estetiska val är musik och igår hade vi vår första lektion. Jag måste erkänna att jag trodde det skulle bli ungefär som musiken på högstadiet (att man spelar gitarr, trummor, bas och så vidare), men så var inte fallet.. Istället ska vi få lära oss att spela ett instrument som heter Steelpan och sjunga i kör. I slutet av terminen kommer vi uppträda och det känns ju så där.. :P Men jag brukar i alla fall inte bli så nervös när man är flera, så det kommer nog gå bra! ^^

Idag ska jag träffa Carro på stan, efter skolan, och sen ska hon sova över hos mig till imorgon. Men annars är det bara skola som gäller idag..

Puss! //Milly

PS! Kommer förklara mer om Steelpan ikväll - om jag hinner, annars kommer det förmodligen imorgon. ;) DS!

Kommentarer
Postat av: Billy

Är inte det sånna här konstiga saker som typ e som fat eller vad man ska säga?? Eller kanske jättekastruller :P



Jasså ska du vara Carro idag? Hade tänkt att vi kunde kolla på "TBPID" :(

2008-08-27 @ 16:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0