The interview

Intervjun gick jättebra igår. Samma sak gäller, förhoppningsvis, fotograferingen. Men den är svårare att styra över.. Tyvärr. Vi hann inte göra någonting annat, bortsett från att stämma elgitarrerna (så de som har "lektion" senare lär bli glada.. ;P), men det var kul ändå. Jag kan i alla fall säga att det gav mig en hel del inspiration. Inte för att det har lett till något speciellt, mer än en påbörjad bild.. Utan det är mer så att jag känner mig glad, och lite kreativ, i allmänhet.. ;)

Är inte helt säker vart "artikeln" kommer dyka upp. Brorsan snackade om att det skulle vara med i ABF's tidning, men vem vet om man kan lita på honom? Skämta bara.. ;P Men han är duktig på att missuppfatta, så man vet aldrig. ;) Älskar dig brorsan! ^^

Som sagt så var det roligt i alla fall - and that's the only thing that matters! ;)

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0