Rolig franska.. (a)

Hinner inte skriva om steelpans nu. Carro står i duschen och det dröjer inte så länge innan hon är klar. Och, för att vara ärlig, vet jag inte om hon har lust att sitta brevid och glo när jag läser om steelpans. ;P

Det har varit lite segt idag i skolan. Mycket  rännande i biblioteket och sen har jag haft huvudvärk, vilket inte har gjort saken bättre precis.. Men kan ju inte säga att dagen har varit dålig för det. UItan det är bara att det är tråkigt att gå och låna skolböcker hela tiden. :P

Jag tror jag hade den första ROLIGA lektionen i franska - NÅGONSIN, idag. Som innehöll plugg alltså. ;) Vi lyssnade på en låt, på franska, som var ganska bra faktiskt. Den passade i alla fall min musiksmak hyfsat.. Kanske länkar till den senare. Lär lyssna på den igen i alla fall (pinsamt nog?).. ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på Project Runway med Carro!

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0