Vemod eller lycka?

Igår var jag med Matilda och vi gick, bland annat, en promenad. Först gick vi till Rusta för att kolla efter hårfärg, dock fanns det bara röd och blond kvar - inte riktigt vad jag var ute efter..  Sen gick vi ner på stan och kollade litegrann efter skolsaker - lite sorgligt faktiskt..

Sommaren går alltför snabbt ibland, men samtidigt ska det bli kul att börja på gymnasiet. Jag växlar hela tiden mellan vemod och lycka inför att sommaren snart är slut.. Aja, det är inget att göra något åt i alla fall - skolan börjar vare sig man vill det eller inte..

Men åter till gårdagen; efter att vi kollat runt lite på stan gick vi hem till Matilda., och jag fick låna en vegetarisk kokbok av dem. Men sen var det dags att gå hem. :/

På det stora hela var det en lyckad dag! ;)

Puss! //Milly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0