Första skoldagen!

Satt inte vid en dator igår, ifall det är någon som undrar varför jag inte skrev något om dagen.. ;P

Första skoldagen var helt okej. Bortsett från uppropet så innebar förmiddagen nästan bara information; varav en stor del av den innebar att vi fick med oss en massa lappar hem, och så hade vi en rundtur på skolan. Inte förrän på lunchrasten började jag försöka "ta kontakt" med sina nya klasskamrater. Det är svårt att få igång en konversation när man knappt känner varandra, men jag är i alla fall stolt över att jag gjorde mitt bästa!

Efter lunchen gjorde vi inte så mycket mer än att skriva ett "brev" till oss själva, som vi ska få tillbaka när vi tar studenten och efter det slutade vi så jag, och två tjejer från klassen, gick till pendeltågsstationen där jag mötte upp Carro. Hon och jag gick då vidare till stan och satte oss, med en varsin läsk, på McDonalds och pratade ut om dagen. Sen kom Mischaa och Alle dit efter ett tag och vi gick runt lite på stan och så där.. Men jag orkar inte skriva om allt som hände, tyvärr, men jag kan i alla fall säga att det var roligt! ;) :P

Puss! //Milly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0