Afton på riktigt! ;)

Nu är julen över för den här gången.. Bara 365 dagar kvar tills det är dags igen! ;)

Kalle Ankas jul var faktiskt ganska bra i år. Samma som förra såklart, men jag kände mig inte så uttråkad den här gången av någon anledning. :) Efter det åt jag egenlagad paj och veggiebullar som julmat och det var väl helt okej. Sen öppnade vi julklappar. Som väntat fick jag inte så många, men det jag fick var:

  • Två fickordböcker (engelska och franska) - tråkigt, men det behövs.. :P
  • SingStar ABBA - kul, men svårt! Falsksång here I come!
  • "Björn Gustafsson - Ett livsverk" - Yay! Nu vet jag vad jag ska göra den kommande tiden.. ;) :P
  • En scrapbook (tror det heter så) - Bra. Nu slipper jag ha "minnessaker" liggandes överallt.. ;)

Har fått en digitalkamera tidigare av pappa + lite saker från när jag bytte med några vänner. :) <3

Nu ska jag kolla på Björn tills jag somnar! ^^ //Milly


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, nej du sjunger säkert jättefint. Singstar är så kul!

2008-12-25 @ 14:52:07
URL: http://galningen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0