En kort resumé

Emma och jag var i Stockholm i söndags. Jag letade efter en parfym och hon efter skor. Jag hittade vad jag letat efter, men var fundersam, och Emma hittade bara en hårborste, så det var allt vi fick ut av den dagen. Sen åkte vi ju hem till mig och hon sov över tills i går. Då åkte vi upp till Stockholm igen för Emma skulle träffa någon där och jag tänkte att jag kunde lika gärna köpa den där parfymen iaf. Men planerna ändrades, så efter att ha varit där ett tag och jag hade köpt parfymen och Emma hittat ett par skor, fick vi sätta oss på tåget hem igen.

Det var en udda dag, men alltid lika kul att vara med Emma. Nu måste vi bara lösa problemet med nyår också (vet inte vart vi ska vara), så jag, Billy och hon ska träffas i dag och prata om det. :) Men tills dess måste jag sysselsätta mig med att diska (tänk på pengarna!) och pynta om granen (den ser helt galen ut - Ceazar har lekt så mycket med pyntet, så just nu sitter alla kulor på den övre halvan av granen, för vi tröttnade på att han hade ner dem.. xD) bl.a..

Ha en bra dag! //Milly


En ordentligt pyntad gran! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0