I dag var dagen då jag förlorade oskulden..

...som reporter. :P Var bara tvungen! ;) Det var förträff inför tävlingen Spinnrocken ikväll och jag var där. Först pratade jag med en kille som har skött förberedelserna inför tävlingen och sen ställde jag några få frågor till alla band som ska vara med.

Det var lite nervöst att behöva prata med så många främlingar på en och samma gång. Inte vad jag är van vid, kan man säga, och innan dess var jag tvungen att presentera mig för banden och så.. Men det gick bra och jag känner mig stolt för att jag klarade av det utan några missöden. Men det är väl som Rickard sa en gång; det är lättare att prata med folk när man har en uppgift, för det är ju ändå mitt "jobb" på sätt och vis.. Så nu får alla banne mig ta och pallra sig till Spinnrocken (Södertälje) på lördag kl. 16:30! ;)

Nu ska jag sova och ladda inför morgondagens muntliga redovisning i naturkunskap.. ;) Fågelinfluensan for the win! Eller inte.. xD

Puss! ;) //Milly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0