Illamående, busiga katter och uteblivet Stockholmsbesök

Har känt mig lite illamående sedan vi åt middag på julafton och i går kom det. Så jag har fått ligga hemma och tycka synd om mig ett tag. Mår mycket bättre i dag, men kände ändå att det är bäst att stanna hemma och ta igen mig lite. Var annars planerat att jag skulle följt med några kompisar i Stockholm i dag, men det är bäst att inte utmana ödet och jag vill ju inte smitta någon så.. (Om det nu ens finns någon risk för det nu..) 

Mamma med sambo, är hemma hos hans föräldrar just nu. Brorsan är också med, så jag sitter här för mig själv och gör ingenting. Tur att man har två busiga katter som inte lämnar en besviken. Just nu är de ganska stillsamma, men för några minuter sedan sprang de runt i mitt rum och grävde ner sig under madrasser och sånt.. ^^

Kram! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0