Julafton

Ungefär 45 minuter kvar tills Kalle Anka börjar. Sen blir det julklappar och efter det mat. Iaf om jag får välja ordningen. ;) Tror inte jag kommer få något speciellt, typ bara saker jag behöver eftersom vi ska till Kanarieöarna i januari. Men det är ju inte illa det heller. ;)

Det är bara jag, mamma och hennes sambo, som firar ihop. Känns jättekonstigt för jag är van att vi träffar släkten, men det blev bara inte så i år och det får man väl ta.. Orkar inte direkt klä upp mig för dem heller, känns bara dumt, så jag tänker inte ens sminka mig. Tror de överlever ändå. ;)



Nu är det "bara" 35 minuter kvar.. Jullåtar spelas här hemma, men jag kan kan ändå inte påsta att jilkänslan är på topp. Får väl känna mig lycklig över att det faktiskt snöade i ca fem minuter tidigare.. xD

Aja, god jul iaf! Det är ju inte så illa om man tänker efter, man har ju iaf en heldag då familjen kan umgås . ;)

God jul! <3 //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0