Lunch med De tre!

I går var jag och lunchade med tre underbara väninnor. Shit, det låter nog lite för vuxet att säga väninnor iaf så; tre underbara vänner. ;) Blev en tripp till Nancy's och en "baguette" för mig. Vegetarisk såklart, så den var fullproppad av grönsaker och keso (och fetaost?). Är inte världens största fan av keso, men den slank ner iaf. ;)

Vi snackade en massa (killar var ett stort ämne ^^) och det var skönt att få prata ikapp sig med alla. Billy har jag ju en regelbunden kontakt med och Emma drabbas av mig på MSN ibland, men Baljit och jag har haft jättedålig kontakt. :S Får hoppas att det inte blir så nu igen.. :)

Efter lunchen tog jag och Emma tåget till Stockholm. Efter en sminkning och ännu mer killsnack, var vi framme. Där träffade vi en kille som hon snackat med på nätet tidigare och några timmar senare (vid kl. åtta ungefär om man ska vara petig) satte vi oss på tåget hem. ;P

Väl hemma delade vi ut några små julklappar eftersom brorsan inte ska fira med oss, och jag fick lite godis och en digitalkamera. ;D Det är ju inte världens bästa kamera, men den lär iaf vara bättre än den jag har nu så.. ;)

Puss! //Milly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0