Mys även utan julkänsla..

I dag var en dag som från början såg mörk ut... Inget att göra... Ingen brydde sig om mig... Men så plötsligt... Ett ljus i form av ett sms! :O

Nej, "allvarligt" nu! ;) :P Emma och jag beslöt oss iaf för att träffas eftersom båda var så uttråkade och vi hade absolut inget att göra. Så vi tillbringade några timmar ihop. :) Först var vi på Café Nova, sen gick vi i butiker och efter det återvände vi till Café Nova. Kollade i lite fler butiker efter det och sen skildes våra vägar och jag tog bussen hem.

Nu har jag latat mig i några timmar och inte gjort någonting vettigt alls, vad jag vet.. Ska försöka ändra på det genom att iaf börja på en krönika nu och sen ta ett bad. Är ju ändå julafton imorgon! ;) Det är noll julkänsla med det här vädret, men man får väl göra det bästa av situationen iaf. :) 



God jul och gott nytt år! <3

//Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0