Underbara vänner <3

Inte nog med att Malin kom och muntrade upp mig i går, så kom Emma och Billy på kvällen och vi snackade i ca. 3 timmar totalt. Tiden bara flög iväg och i dag känns det mycket bättre. Förhoppningsvis kommer min dator vara fixad snart också, så jag slipper sitta vid den här, och det är ju inte heller helt fel. ;)

Det är underligt hur humöret kan påverkas så mycket av små och stora saker som händer. Tur att vännerna alltid finns där för en och muntrar upp en. Jag tror inte jag skulle orka leva utan dem, för hur optimistisk och livsglad jag än känner mig så har även jag mindre bra dagar och utan vänner = ingen lycka. <3

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0