Massor av (roliga) saker att göra!

Mycket har hänt sen sist. Så jag har tyvärr inte hunnit sitta så mycket vid den här dumburken. Det är ju ganska lugnt på provfronten just nu, men då finns det alltid någon som vill umgås, eller något LT-jobb (krönikor mestadels) som kallar. Men det är kul att ha mycket att göra faktiskt. I alla fall när det inte handlar om jobbiga skoluppgifter.. ;)

Ska förhoppningsvis göra ett reportage om Spinnrockentävlingen nästa vecka. Intervjuer och så, ska göras på tisdagen (9 dec) och sen publiceras det på fredagen eller lördagen (själva tävlingen är på lördagen). Känns jättekul! ;) Ska arbeta på mina frågor de närmsta dagarna, så jag hinner förbereda mig ordentligt innan dess. :)

Förutom det så ska en av mina krönikor publiceras den 18:e dec. Det blir den första för mig. :) Jag känner mig förväntansfull och nervös, på samma gång, för det. Men det blir säkert bra i slutändan. ;)

Puss! //Milly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0