Yesterday

Igår var det fredag för alla som inte visste det.. ;) Nej, men.. Igår var det första gången jag fick se ett luciatåg på en estet-skola. Hundra gånger bättre än grundskolan definitivt! :) ;) Skolan bjöd på lussebulle, pepparkaka och julmust innan och efter det (egentligen var det nog inte meningen att man skulle ta flera gånger.. Men men.. ;P), vilket var jättegott.;)

Efter skolan satt jag med kompisarna, 45 minuter på bussen för att ta oss hem till Agnes. Hennes hus var megamysigt och jag blev helkär i en av hennes katter. ;D Där bytte vi julklappar, spelade spel och kollade på Idol-finalen. Kevin var en förväntad, men samtidigt värdig, vinnare. :) En helskön kväll helt enkelt. ;)

Sen fick vi skjuts till Södertälje C av Miche's mamma, och därifrån tog vi oss hem. Första gången jag tar bussen därifrån klockan 24. Ensam också för den delen, men det var relativt lugnt, så allt gick bra. ;)

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0