Åre

Sitter och äter frukost nu och sen ska jag packa.. Blir hämtad vid 14-tiden av Carro, och hennes familj, och imorgon ska vi påbörja resan till Åre..

Det ska bli kul att hitta på något för, bortsett från Peace & Love, har jag inte gjort något speciellt på hela sommaren. x) Det har blivit en tur till stranden och en shoppingrunda i Stockholm också, under den tiden, men sommaren har ändå varit ganska händelselös. =/

Men, å andra sidan, så missar jag MCR-dagen (23 juli). Vill träffa nya kompisar ju.. =/ Aja, vi får väl ha en annan träff senare då! =P

Ses om drygt en vecka! <3

Puss och kram! //Milly

PS! Om ni har mitt mobilnummer: Jag blir gärna SMS-bombad under tiden.. ;) DS!


Kommentarer
Postat av: Billy

När kommer du hem från Åre?? Nästa fredag?

2008-07-17 @ 12:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0