Musik + kläder = rensa ut garderoben?

Idag lär bli en dag fylld av musik och kläder; jag ska rensa ut garderoben och tvätta m.m.. Och såklart måste man ju ha musik i bakgrunden när man gör detta. ;) Började lite smått igår med att sortera kläderna (byxor med byxor, tröjor med tröjor o.s.v.), men har ändå det stora jobbet framför mig. Det finns säkert flera klädesplagg längst in i garderoben som jag inte ens vet om att jag har, så det lär bli en hel del provning. Jobbigt, men i slutändan värt det! ;)

Ska nog försöka boka in en shoppingtur i Stockholm med en kompis eller två inom den snaraste framtiden också. Har inte shoppat på evigheter nu (bortsett från tröjan jag köpte på Peace & Love), så jag känner mig lite shoppingsugen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0