Musik..

..är något av det jag brinner mest för. Letar alltid efter nya band, och artister, att börja lyssna på och jag uppskattar tips från alla håll! *ger en vink* ;) Tipsar gärna själv om musik också, så om du har ungefär samma musiksmak som jag så kommer du säkert få en hel del bra tips, om inte.. synd för dig, men jag tror du överlever ändå. =)

Första tipset får väl bli turnéaktuella Chicago-bandet Kill Hannah. De spelar alternativ / rock / electronica enligt deras myspace och kommer till Sverige i oktober. (ticnet.se) Måste verkligen se dem då! Har redan sett dem som förband till ett annat bra band - Aiden, men det skulle inte vara helt fel att se dem igen. ;) Dessutom skulle jag gärna vilja träffa de urschyssta (och ursöta) killarna i bandet igen. ;)


Från vänster: Elias Mallin (trummor), Greg Corner (bas), Mat Devine (sång, gitarr), Jonathan Radtke (gitarr) och Dan Wiese (gitarr).

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0