Natten är ung..

Sitter här och lyssnar på Kerrang! Radio, samtidigt som jag roar mig med några olika onlinespel. Skulle, för en gångs skull, faktiskt hellre sova nu. Men det beror nog bara på det faktum att jag inte har något annat val än att vara uppe..

Mor, mors pojkvän och två kompisar till dem sitter och spelar kort för tillfället. Lite svårt att somna med deras röster i bakgrunden.. Hade nämligen tänkt sova på soffan idag så jag slipper fixa med rummet imorgon (ja, jag är så pass lat.. :P), trots att det innebär att jag knappt kommer få sova något på grund av Ceazar (främst) som älskar att springa runt och busa på natten. :/ Men han brukar mest hålla på mellan klockan 5-6 ungefär,så efter det brukar det vara lugnt.. Men sen, vid kanske 9-tiden, går mor och hennes pojkvän upp, så då är det ganska svårt att inte vakna.. -.- 

Imorgon (eller jag kanske borde säga idag?) kommer min moster och morbror, som bor i Småland, hit. Har spenderat några timmar på att städa mitt rum idag, på grund av det, trots att jag har varit deppig och haft huvudvärk m.m.. Men nu slipper jag i alla fall stressa imorgon.. Man måste ju vara lite positiv! ;)

Ha det!

Puss! //Milly


Egobild från i torsdags.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0