Stockholm here I come!

Jag och Billy har bestämt oss för att åka till Stockholm imorgon. Längtar! :D Första gången jag träffar Billy på evigheter och det var längesen man var i huvudstaden också..

Senast jag var där, var den 31 maj när jag, Billy och min brorsa skulle på en konsert, med Silverstein, på Tyrol (Grönan) och vi var tvungna att ränna runt i flera timmar för att hitta dit. Det var Stockholms maraton då, så inga bussar gick, och både jag och Billy hade hjärnsläpp om hur man tog sig dit till fots.. Inte särskilt lyckat! x) Men det var himla kul ändå! ;D

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag, förhoppningsvis, vaknar någorlunda pigg imorgon.. ;)

Sov gott! //Milly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0