Min bror = en datatjuv! ;O

Brorsan är här över natten, och såklart har han snott den bra datorn, med alla bilder på.. :/ Men här kommer ett litet inlägg om gårdagen och idag ändå. :)

Var ju som sagt på IKEA igår.. Mor och mors pojkvän skulle köpa madrasser till sin nya säng m.m. Men jag lyckades i alla fall se till så att jag fick en ny lampskärm (svart) och två lådor (av kartong) i samma modell som de jag redan har. Behövde något att lägga alla småsaker i.. ;)

Idag var jag på stan med mors kompis, även kallad min "andra-mamma", och gjorde bland annat lite klipp på Ur & Penn. REA är verkligen något av det bästa som finns! ;P Bilder kommer imorgon, om jag tillåts röra datorn då, vill säga...

Vi syns imorgon! ;)

Puss! //Milly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0