En toppendag! ^_^

Det var jobbigt! ^_^ Man skulle kunna tro att jag har mer kläder, än vad jag egentligen har, med tanke på hur lång tid det har tagit. Men nu är jag, på det stora hela, klar. Bara några småsaker kvar tills jag kan börja njuta av en garderob som är iordning, och inte en där kläderna ligger huller om buller, som tidigare. ;)

Det här har verkligen varit en toppendag - trots att jag praktiskt bara har städat och rensat garderoben. Har varit på toppenhumör hela tiden och känt mig nöjd(are än vanligt) med min kropp. Flera såna här dagar tack! Men kanske utan allt städande då... :P 

Puss! //Milly


My Chemical Romance gjorde min dag med sin musik.. Puss på det! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0