Stockholm

Har varit ute och solat ett tag nu, men det var lite kyligt på grund av att det blåste, så jag fick gå in lite tidigare än jag tänkt mig. Men jag kanske har fått lite färg i alla fall.. ;)

Gårdagen var urkul.. Hade verkligen saknat att åka och shoppa med en kompis. :)
Billy och jag tog tåget klockan 11, till Stockholm C, och var där innan 12. Sen tog vi tåget hem runt 16. Under den tiden hann vi gå i en massa affärer, slappa vid plattan och, såklart, ta lite kort. Och köpa en varsin kjol också för den delen.. ;) En bild på min kjol (som jag även har på mig idag ^^) kommer senare, för kameran bråkade med mig förut när jag skulle ta kort på den. :/

I alla fall.. Vädret hade varit bra hela dagen, men när tåget var framme i Södertälje klockan 17 så forsade regnet ner, och jag överdriver inte! o.O Jag var genomblöt när jag väl var hemma (och jag bor ändå inte så långt ifrån där bussen stannar). Det var bara för mig att slänga av mig kläderna, och torka mig med den handduk mor gav mig, då.. x) Men det var kul ändå! ;)


Billy på tåget till Stockholm. <3


Plattan.. ^^


Jag och Billy på trappan vid Plattan.


Drottninggatan (kortet är taget utanför Bengans ^^)

Ser redan framemot nästa tur till Stockholm! ;)

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0