Dop, skådespel och skrivande!

Precis som rubriken avslöjar så ska jag på dop i dag. ;) Det är en kusin på fars sida, så det ska bli kul att träffa den delen av släkten. Man blir så isolerad av att inte bo hos honom, på det sättet, tyvärr.. Hoppas att han har sagt till så att det finns någon macka, eller något i den stilen, till mig. Skulle inte förvåna mig om han inte gjort det, för han verkade inte så positiv när jag berättade att jag har blivit vegetarian. Men man kan i alla fall hoppas! :)

På grund av det här blir det inga fler inlägg i dag, tror jag.. För efter dopet ska vi förhoppningsvis repa, och sen blir det att ta sig hem och öva lite på en "pjäs" som jag, med några kompisar, ska sätta upp på engelskan imorgon eller på tisdag. Vi valde att göra det framför att göra en massa verbövningar.. ;)

Måste dessutom ringa till en person om jurymötet (5i12) imorgon och även två tjejer som jag ska intervjua till ett reportage. Har dessutom påbörjat en krönika i dag, så det är en hel del på gång på LT-fronten nu.. ;)

Puss! //Milly

Kommentarer
Postat av: Billy

Hur var det på jurymötet?

2008-11-26 @ 08:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0