En tuff vecka lämnar jag bakom mig..

.. och ser framemot ännu fler läxor/prov/inlämningar den kommande tiden. x) Okej då.. Har inga prov den kommande veckan, men har några redovisningar och sånt istället. Jag satsar också på att bestämma tid för intervju med två stycken, inom den närmsta framtiden. Så det är iaf på gång, det här med reportaget.  Måste bara ta mig i kragen och få det gjort också. ;)

Det bestämdes igår att jag ska vara med i 5i12-juryn. Det är ett pris som delas ut till en person som har bidragit till medmänsklighet och solidaritet. Någon som minskar motsättningarna mellan olika människor från olika kulturer. Det känns kul att få vara med, även om jag är lite spänd. Man kanske måste gå upp och säga något på prisutdelningen så, och det är väl inte min mest starka sida precis, men det går nog bra, förhoppningsvis. ;)

Puss! //Milly

PS! Saw V hade premiär den 7 november. Det är ett "must see" om man har sett de fyra första! ;) Och om du inte har gjort det och tycker om "psykologiska skräckisar", se dem! DS!


Kommentarer
Postat av: Billy

Var nog bara Nicole tror jag, men hur som helst så var årets gala bättre :D

2008-11-16 @ 14:43:37
Postat av: Per-Erik Ottosson

Hej, skulle vilja komma i kontakt med er angående My chemical romance. Nalles Resa är en organisation som arbetar för att glädja och stötta svårt sjuka barn/ungdommar. Just nu arbetar vi med en kille som är svårt sjuk i cancer, 17 år. En av hans favoriter är just denna grupp. Då jag aldrig hört om denna grupp eller någon annan här hos oss så skulle vi behöva lite hjälp. Kan ni kontakta mig via mailen, [email protected].

2008-11-17 @ 23:10:24
URL: http://www.nallesresa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0