Fröodlingar och frost

Ja, inte har dagen varit varm inte. Tur att vi inte behöver vara ute så mycket. ;) Igår (söndag) snöade det för första gången här, denna vinter. Och det är ett tag kvar tills nästa upptining - vår alltså. Saknar värmen!

I naturkunskap håller vi på och lär oss hur man skriver en labbrapport.. "Booooooring" är min första tanke. Och det blir inte bättre av att labbrapporten handlar om en fröodling och att jag inte alls fattar vad det är vi ska göra. -.- Men men..

Aja, redovisade en låt på franskan i dag. "Mauvais Garcon" av NAAST (som är med på Guitar Hero 3) blev det. ;) Upptäckte snart att jag valt en för "svår" låt, så det blev lite jobbigt ett tag. ;P Men det gick iaf.. ;) Fick tillbaka provet vi gjorde för två veckor sen, också, och det gick bra. :)

Imorgon ska jag redovisa muntligt om en bok på engelskan (Parfymen heter den på svenska) som jag tycker är skitbra - läs den! Och sen blir det antagligen bara att skriva klart labbrapporten och lite så där. ;)

Hoppas ni har haft en bra dag!

Puss! //Milly

Kommentarer
Postat av: Leila

heh kan inte fatta att det snöar i södertälje här i göte så regnar det bara Längtar ochså til våren och sommaren.

hha en bra dag.

2008-11-20 @ 13:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0