Morgontrötthet och PowerPoint:s

Gårdagen började inte bra. Jag försov mig (trots att jag inte behövde ta bussen förrän 9:15) och kände mig hängig mest hela tiden. I alla fall.. jag såg bussen åka ifrån mig och började då gå till skolan. Visste att det skulle bli tajt, men det var iaf värt att chansa, tyckte jag. Men när jag började närma mig skolan, så var vägen avspärrad och jag var tvungen att leta efter en annan väg. Jag hade aldrig gått någon annan väg till skolan, så såklart gick jag vilse och kom en kvart sent. Det hade t.o.m. gått snabbare om jag hade tagit bussen som gick 9:30 från mig.. -.-

Men så är det.. Hade varit trött hela veckan p.g.a. att jag stannat uppe för att göra klart min PowerPoint till Datorkunskapen, men den blev iaf klar till slut och det är huvudsaken. Vi redovisade våra PowerPoint:s igår och det gick väl hyfsat. Det blev en del skratt under lektionen. ;)

Elin hade gjort en jättefin PowerPoint om sig själv. Hon hade med små presentationer av sina vänner, och jag blev glad bara över att få vara med. ^^ Hon hade med en "jättefin" bild på mig, från Sing Star-kvällen vi hade i september. Rock-pose for the win! ;P Nej men.. Bilden var faktiskt inte så tokig, jämfört med hur bilder på mig kan se ut ibland.. ;) Älskar dig gumman! <3

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0