Ett mixat inlägg om saker jag tycker om och ser framemot! ;)

Måste verkligen skaffa en ny design till bloggen.. Det jobbiga är att jag inte vet hur man gör. :S Någon übersnäll människa som har lust att hjälpa mig? ^^

Älskar verkligen mitt liv som det är nu. Jag spelar gitarr i ett band, är med i LT:s ungredaktion och får vara  kreativ i skolan hela tiden. Hela mitt liv kretsar kring kreativitet just nu och det passar mig utmärkt. Dessutom försöker jag umgås med mina kompisar så mycket jag kan också, vilket är jättekul. I just love it! ^^

Ser framemot jullovet också. Då ska jag och familjen, samt några till, åka till Kanarieöarna. Vi åker dit den 7:e januari och kommer hem den 14:e. Ska bli jätteskönt!


San Augustin here we come!

"Ha ett bra liv!" som Miche brukar säga.. ;)

//Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0