I Like Writing.. Stuff ;)

Eftersom klockan är efter 24, så är det en ny dag nu. Alltså var jag på redaktionsmöte i går och det var ganska kul faktiskt. Vi var lite fler den här gången och innan mötet började, satt vi i fikarummet och pratade. Märkte också då att de har god (varm) choklad där på tidningen.. ^^ 

Har lärt mig tre nya namn i dag också och förhoppningsvis kommer jag kunna ännu fler efter nästa möte. ;) Kan namnet på 6-7 personer nu, så det går i alla fall framåt! ^^

Skickade in en krönika ikväll också. Det första jag har "bidragit med" än så länge, skulle man kunna säga, så det känns lite pirrigt. ^^ Men jag kände mig i alla fall ganska nöjd med den så, det känns hyfsat ändå.. :) Och jag ska förhoppningvis kunna börja planera och jobba på ett reportage jag har på gång, snart också. Kommer inte ha tid de första två veckorna efter lovet, men det är i alla fall bra att ha något på gång! :)

Puss & sov gott! //Milly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0