Inte ett ljus så långt ögat kan nå..

Sitter fortfarande och skriver på mitt reportage. Har hitills bara skrivit ca. 150 ord av de 750 som är minimum, men har nog material så att det räcker och blir över. Känns så nu i alla fall. ;) Det är lite jobbigt att det tar sån tid bara.. Har inte riktigt koll på hur man skriver ett reportage, så det känns som om jag gör fel hela tiden. Det kanske jag gör också, men förhoppningsvis blir det hyfsat i slutändan ändå.. ;)

Ska försöka bli klar med min "kladd" tills på måndag i alla fall. Vill ha lite credit från vår lärare, innan nästa fredag. Då är det meningen att vi ska bli klara så.. Vill försöka visa att jag är engagerad och är intresserad av att lära mig, vilket jag är. Förhoppningsvis förstår hon det också..

God natt! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0