Nätkompis-träff! ;D

I dag var det dagen D, av en riktigt speciell anledning.. ;) Ni som är hyfsat intelligenta har nog förstått redan vad jag pratar om, men jag säger det i alla fall! I dag träffade jag  (och Billy) en nätkompis IRL! :D (In Real Life)

Hon (Jenny), jag och Billy kom i kontakt genom MCR-bloggen, som jag och Billy driver sen ganska länge tillbaka, och vi hade pratat om att träffas, ett tag. Så det var kul att äntligen göra det! ;) Det är så himla jobbigt när alla bor så långt borta hela tiden.. :S Göteborg liksom! Vad är det för stil egentligen? :O x) Nej men, det var kul att träffa människan bakom skärmen, för en gångs skull. Det var första gången jag träffade någon som jag bara chattat med innan, så.. ^^

Dock var det skönt att vi har chattat alla tre, så att vi (i alla fall jag) kunde lite stöd av varandra. ;) Om inte annat, så är det skönt att ha sällskap på tåget! ;)

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0