Two Songwriters, On A Bus, Drinking Hot Chocolate..

I går var jag med Billy nere på stan. Hon skulle kolla om hon kunde få jobba extra på JC och jag behövde göra en sak till ett skolarbete. Inte det lättaste att få folk att ställa upp både på att svara på en fråga och sen vara med på bild. Men x antal avslag senare, så var vi klara.

När vi gjort vad vi skulle så satte vi oss på bussen och åkte hem till Billy. Väl där satte vi oss och mös med en varsin kopp fylld av antingen te eller varm choklad. :) Det börjar bli riktigt kallt ute nu, så då är det skönt att komma in och dricka något varmt!

Vi började fundera på en ny låt också, samt skapade en myspace för bandet. Så det är väl lika bra att jag avslöjar bandnamnet nu då.. *trumvirvel*.. Three Inches Away! ;D Tyvärr hann vi inte göra något speciellt med vår myspace, men det är i alla fall på gång. ;)

För att återkomma till låten, så hann vi skriva första versen, samt börja lägga ackord till den. Men vi får se vad killarna tycker.. Jag/vi ska nog försöka hinna jobba lite mer på den också, den närmsta tiden. Det är ju inget bandrep på söndag heller, så vi får se vad Fredrik säger också, när vi träffas om en och en halv vecka.




Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0