Updates about the past..

En kort uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna då.. I söndags repade vi, dock kunde inte Oscar komma och Jimmie var inte på humör. Så det gick så där. Men Billy och jag fick en halvtimme själva att repa på iaf, och då gick det hyfsat. ;)

På redaktionsmötet i går gick det ganska bra också.. Håller på med en krönika som jag förhoppningsvis kan skicka in, innan nästa möte och jag har några reportage på gång som jag funderar på. Så det känns bra.. ;)

Mitt reportage i medieproduktion-tidning 1 är praktiskt taget klart. Ska kolla med Miche om han tycker vissa citat är okej. Han var ju med på intervjun och vissa citat har jag snappat upp under tiden vi var där. Off the book alltså.. ;) Skrev klart faktarutorna i dag och nu har jag bara rubrik att komma på, samt bildtexter, men det tar jag på fredag när vi har lektion. :) Måste fråga två personer till om hur de tycker att en bra politiker ska vara också. Men annars är det mesta klart, har fått ihop mina 750 ord och nu ska bara min lärarinna kolla igenom det också.. ;)

Imorgon blir det att slita med en filmrecension på engelska. Den ska lämnas in på torsdag.. Wish me luck! ;)

Puss & sov gott! /Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0