An awesome night in so many ways..

Jag har kommit på att "jag skriver mer om det imorgon" inte fungerar för mig.. Ska hädanefter skriva "jag skriver mer vid nästa bloggtillfälle" eller något i den stilen. ;)

I fredags kväll kollade jag, Billy och Carro på Edward Scissorhands ,och mamma med sambo var på kryssning. När Billy åkte hem lite innan 0:30 i lördags, skulle jag och Carro (som skulle sova över hos mig) gå ut med Molly. Men det slutade med att vi blev utelåsta och inte kunde komma in.. Så då var jag tvungen att ringa runt till Billy och mammas kompis och hennes man, för att försöka hitta en plats att övernatta. Men alla var lite skeptiska av olika anledningar, så vi började bli lite desperata skulle man kunna säga. Två utlåsta tjejer med en hund! Herregud..

Efter en stunds funderande kommer jag på att jag faktiskt känner någon mer som bor i närheten.. Väldigt nära till och med, för att vara uppriktig! ;) Och den här människan var.. *trumvirvel* Sebbe! :D (Han bor kanske 75 m från mig.. ^^) Så jag ringde honom och vid det laget var klockan närmare 1. Jag överdriver inte när jag säger att vi blev glada över att vi kunde sova där! ^^

Vi hade jättekul faktiskt.. Vi var uppe till 4 ungefär och flummade en massa. ^^ Helt klart roligare än om vi inte hade låst ut oss.. ;P 

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0