One hundred things on the "To-Do list"..

I dag hade vi det sista torsdagsrepet. Så nu repar vi bara på söndagar, i alla fall tills årets slut. Brorsan kunde tyvärr inte komma, men vi gjorde det bästa av situationen ändå.. Jag och Billy lärde oss 2-3 nya ackord och vi körde igenom Cancer några gånger. Ska satsa på att lära mig spela och sjunga låten samtidigt, inte det lättaste faktiskt.. Ska fortsätta öva på en låt som heter Wicked Game också. ;)

Min "att-göra-lista" för skolsaker är verkligen jättelång nu.. Känns dock skönt att jag kan ta ledigt från skolarbetet, både i kväll och imorgon. Sen är det ju lov och då kommer jag vara tvungen att plugga till några prov som vi ska 1-2 veckor efter lovet ungefär.. Brukar inte vara så tidig, när det gäller att börja plugga inför prov, men jag ska försöka pröva det här och se om det känns bättre när jag väl har provet, då. ;)

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0