En, icke-bortskämd, tjej på 16 höstar..

Idag var då den STOOORA dagen.. ;) Fick en elgitarr (med förstärkare, väska och stämapparat bland annat), pengar, ett par örhängen och ett Sims-spel. Kanske inte låter som att det är så mycket. Men jag är jättenöjd! ;D Trodde inte att jag skulle få så fina presenter. Förra året fick jag till exempel en resväska och underkläder, så jag förväntar mig inte så mycket. Vilket leder till att jag kan bli gladare över saker jag får, än andra, som är vana vid att alltid ha det så, blir.

Många i dagens samhälle är bortskämda; bara det bästa duger. Bland annat har jag varit med om att vissa har skällt ut sina föräldrar för att de inte fått tillräckligt bra presenter. Det är otacksamt och jag vill inte annat än sjunka igenom marken när sånt händer. Det är tanken som räknas och det fnns ingen lag som säger att de måste köpa presenter till oss. Take it or leave it!

God natt! <3 //Milly

PS! Ska försöka plåta en hyffsad bild på gitarren imorgon - om kameragudarna så vill! ;) DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0