Godisförbud/disktvång? ;P

Sitter just nu och smaskar i mig det sista av en chokladkaka. Imorgon är det slut med godis, för min del, i ett år framåt. Har tidigare haft godisförbud någon månad eller två bara, så det här blir något nytt. ;) 

Regler:

  • Inget godis (vanliga tuggummin är tillåtet)
  • Inga snacks (popcorn får jag dock äta - brukar aldrig äta det i vanliga fall, men ändå..)
  • Jag måste diska 2 gånger i veckan

Den sista punkten är den enda anledningen till att mor och Janne går med på det. :P Är ganska lat vanligtvis, så de vill att jag ska hjälpa till lite mer regelbundet.. Vi fick kompromissa en hel del när det kom till villkoren, men det här känns ganska bra. ;) Ska få 1200kr för det.. Kanske inte låter som så mycket, men det är bättre än inget! ;)

Puss! //Milly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0