Lattjo Lajban-rummet..

..så heter rummet Billy och jag blev uskickade till i dag på repet. Inte för att vi inte skötte oss, men vi har inte fått kläm på det där dumma B-moll:et än, så då tyckte vår mentor att vi skulle öva själva. Hur bra gick det för oss då? Kan bara tala för mig själv, men det var inga ljuva toner när vi nådde B-molldelen. :P

Ska satsa på att träna med träningsbollen på bussen till och från skolan hädanefter (minst!), och så får vi se om det blir någon skillnad tills på söndag. Sen var det snack om att vår mentor tyckte vi skulle öva en 3 gånger i veckan med gitarren minst också. Har varit glad över att jag hunnit med 2 gånger i veckan tidigare.. Men jag ska försöka hinna med det i alla fall - vill ju att det ska gå framåt! ;)

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0