Skolfoto!

Imorgon är det dags för skolfoto. Jag hoppas på att det blir det första bra skolfotot sedan lågstadiet (tror jag hade något bra då i alla fall..) Det är konstigt att det ska vara så himla svårt att bli bra på just skolfoton.. :S Aja, får ta det som det kommer. Blir förhoppningsvis bra i slutändan - även om statistiken talar emot det.

Färgade håret mörkbrunt i går kväll, det är det enda jag har fixat så här i förväg. Men färgningen har inte gjort så stor skillnad så.. Gjorde det bara för att hårfärgen skulle bli jämnare och för att håret skulle bli så där fräscht som det blir när det är nyfärgat. ;) Hade först tänkt klippa mig också, men det satte beslutsångesten stopp för. :P

Undra vad jag ska ta på mig imorgon? Hm..

Sov gott! //Milly

Kommentarer
Postat av: Nicolas

skolfoto är verkligen hemskt.

2008-09-29 @ 23:20:41
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0