Skolveckan som gått! Del 2

I tisdags försov jag mig, så jag fick skynda mig till bussen för att hinna till andra lektionen. Missade därmed andra steel pan-lektionen, men enligt en kompis så gjorde det inte så mycket eftersom en i gruppen svimmade, vilket antagligen tog upp ganska mycket tid..

Kom dock "bara" 5 minuter sent till körsången och nu har vi fått veta vilka sånger vi ska sjunga; "Love Hurts" av Nazareth och "No One" av The Beatles. Killarna ska sjunga No One och tjejerna ska "köra" i bakgrunden (kom inte på något bättre..), och sen är det tvärtom på Love Hurts. Grejen är bara den att jag tycker Beatles-låten är mycket bättre än den andra.. :/ Men det får väl gå ändå. Har inte något val så.. x)

Idag hade vi håltimme första lektionen, så jag var med Malin, Agnes och Elin på stan ett tag, innan vi åkte upp till skolan och åt. :) Sen hade vi medieproduktion (tidning 1) och då gick vi bara igenom tidningars beståndsdelar och sånt. Efter det var det dags för datorkunskap - det tråkigaste ämnet för ögonblicket. Tur att vi bara kommer ha cirka 8-10 lektioner till, innan kursen är klar.. ;)

Puss! //Milly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0