Skolveckan som gått! Del 1

Har inte kunnat vara så aktiv som jag velat, de senaste dagarna. Skolan tar ju upp mycket tid som ni säkert vet. Men jag tänkte dra en liten sammanfattning av veckan, bara för sakens skull, ändå..

I måndags var klassen på Aftonbladets mediecenter. Där blev vi indelade i grupper och jag var med i gruppen som skulle göra ett nyhetsprogram (TV). Jag var producent; bestämde vilken kamera som skulle sända och satte igång reportage och så där.. Huvudnyheten var inte äkta, men det var bra träning ändå. ;)

Oj, nu skulle vi tydligen åka och köpa mat. Det verkar bli något lagom (o)nyttigt till mat idag.. x) Men jag fortsätter senare!

Puss! //Milly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0