Temadag

Hade temadag i dag. Temat var "Hur du blir en vinnare" och handlade om studieteknik till största delen. På förmiddagen var det en kvinna som pratade om hur man minns bäst, bland annat. Hennes föreläsning var jätteintressant, men jag gissar att de flesta missade det. Hon var inte direkt medryckande.. :/ Men men..

På eftermiddagen var det först 3 st, som tog studenten i somras, som gav tips om vad man ska tänka på på gymnasiet, med mera.. De gav faktiskt ganska bra tips - men tyvärr missade hälften det (ungefär halva gruppen gick vid lunch - vi var kanske 200 från början, så det var inte så många kvar..). x)

Efter det så kom Jesper Cranos föreläsning (tror han hette så i alla fall.. =S), och den var urbra! ;) Han var typ en coach av något slag, och han gav tips om hur man kan lyckas i livet, helt enkelt. ;) Vi fick göra en massa övningar och.. Det var jättekul! ^^ Tycker synd om de som skolkade.. :P 

Nu ska jag gå och lägga mig.. Har pluggat lite inför naturkunskapsprovet vi ska ha på fredag och känner mig ganska nöjd för dagen. ;)

Puss på er! //Milly

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Låter spännande!

Önskar att jag hört det. Skulle vara bra med lite vinnarknep :-)

2008-09-24 @ 23:46:11
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0