Tomorrow it's my b-day! =D

Imorgon fyller jag 16! =D Ska bli gott med lite tårta och kakor, och presenter är ju inte helt fel det heller! ;) Jag känner mig lite som ett barn för tillfället.. Är jätteförväntansfull! Men det kanske är ett försök att väga upp förra året? Det kändes verkligen som en helt vanlig dag då.. =S Men nu har jag ju två fester att se framemot + födelsedagsfikat imorgon, så det uppskattas! ^^

Det blir Tacos och Singstar med några klasskamrater på fredag, och nästa helg ska jag göra något med mina lojala vänner från grundskolan (bland annat) också.. ;) Vet dock inte vad - så tips mottages gärna! ;)

Nu ska jag gå och lägga mig och fundera över vad jag ska ha på mig imorgon. ;P Jag måste ju också få bry mig om utseendet ibland! ;) Brukar inte bry mig så mycket om utseendet vanligtvis; använder bara mascara om dagarna, för jag vill att det ska vara något speciellt med att "klä upp sig" + att det känns onödigt, så dåligt självförtroende har jag helt enkelt inte.. ;P

Puss! <3 //En snart 16-årig Milly


A happy me (with Billy and Greg Corner, Kill Hannah)! ;D I miss that day..

Kommentarer
Postat av: Billy

Grattis på födelsedagen ängeln! <3

2008-09-11 @ 08:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0