Kul fest = bra humör! ;)

Hej! Hur mår alla? ;) Är på jättebra humör - har ju fått sova ut för första gången på länge! ;) Hann inte fota gitarren igår.. Eller rättare sagt så var jag så pass stressad att jag lyckades förtränga det. :P Men jag ska fixa det idag! ;) :P

Gårdagen var urkul! Det är lite fantastiskt, på sitt sätt, att det kan vara så kul att sjunga.. ^^ I alla fall så rockade vi allihop.. ;) Innan vi sjöng åt vi ju, som sagt, tacos (=jättegott) och det blev en hel del roliga samtal, men också några seriösa om till exempel vad som är viktigast hos en tjej/kille. ;) :P

Jag fick en massa bra saker - till exempel en palestinasjal (svart/vit), choklad (människans bästa vän :P), ett presentkort på H&M (alltid bra att ha!), ett halsband (ursnyggt!) och saker till håret (hårspännen, diadem och så vidare..). ;D

Puss! //Milly

PS! Förlåt för alla smileysar! (stavning?) :$ x) DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0