Vardagen har kommit ifatt mig

Livet har nu börjat gå in i det lite enformiga stadiet med skola, läxor, sova, skola, läxor... Ja, ni förstår nog. Det som även kallas vardag. Jag vaknar på morgonen, äter frukost, fixar iordning mig, tar bussen till skolan, är i skolan, åker hem, gör läxor, äter, kollar på TV/sitter framför datorn och sen går jag och lägger mig. Och så håller det på om och om igen.

Helgerna vill jag helst lägga på att träffa kompisar och ha kul, men anar att även den tiden kommer försvinna när kurserna börjar gå mot sitt slut. Förhoppningsvis går jag inte in i väggen, som jag gjort så många gånger förut. Men å andra sidan så när en kurs är slut, så är den slut, och då blir veckorna slappare. Tack och lov för det! ^^ Och för att min klass är så himla underbar! ;)

Nu ska jag gå och lägga mig.. Har skrivit en kort engelska uppsats, och pluggat lite franska, ikväll och imorgon måste jag göra en läxa i historia (läsa cirka 6 sidor i boken och svara på frågor), innan det är dags för Heroes och Idol. Är inte så jätteintresserad av Idol egentligen, men jag vill veta vad folk kommer prata om den närmsta tiden. Hänga med helt enkelt. Och det är ju ändå lite kul att se hur personerna utvecklas under tävlingens gång också! ;)

Puss och sov gott! <3 //Milly

Kommentarer
Postat av: Billy

Ja, det måste vi göra :D Kör det ihop sig får vi ha läxtid ihop när vi träffas :P puss<3

2008-09-03 @ 07:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0